• Kezdőlap
  • Program
  • Absztrakt
  • Főelőadó
  • Poszterek
  • Támogatók
  • Társalgó
  • MLDT ELNÖKEI
  • Videótár
  • Bejelentkezés
  • GY.I.K.
  • Kilépés
Vissza

GY.I.K.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Hogyan tudok regisztrálni a konferenciára?
A konferenciára online módon lehet beregisztrálni a kezdőlapon található “Regisztráció” menüpontban.

Regisztráltam, de nem tudok belépni az oldalra. Miért?
Regisztrációja még feldolgozás alatt van. A regisztráció elfogadása után, a rendezvényt megelőző 2 hétben kapni fog egy újabb e-mailt, melyben minden szükséges információt megtalál ahhoz, hogy a regisztrációja alakalmával megadott felhasználónévvel és jelszóval be tudjon lépni a konferencia weboldalára.

A regisztrációmat elfogadták, de nem találom, hol kell bejelentkezni.
A “Bejelentkezés” menüpont az oldal tetején, a felső sávban található meg.

Meddig tudok beregisztrálni a konferenciára?
A konferenciára a rendezvényt követő 2 hétben (2021. 09.12) még be lehet regisztrálni.

Nem működik a weboldal, el van csúszva a kép, miért?
Nem megfelelő böngészőt használ. Támogatott böngészők: Google Chrome, Mozilla Firefox és Microsoft Edge.

Hogy működik az élő chat az Információs pultban?
Ahhoz, hogy egy üzenetet el tudjon küldeni, a megjelenő élő chat ablakban az alábbi mezőket ki kell tölteni: név, e-mail cím. Továbbá, a “Department” mezőnél ki kell választani a megjelenő opciót. Végül, el kell fogadni az adatvédelmi szabályzatot. Ezután lehet elindítani a csevegést.

Hol találom az előadásokat?
Az előadásokat a “Fő előadóterem”-ben és a “Poszterszekció termek”-ben lehet megtekinteni.

Hogy tudok kérdéseket feltenni az előadásokhoz?
Az előadóteremben rá kell kattintani a videón megjelenő “Csatlakozz az élő beszélgetés” gombra. Itt egy új lapon ismét megjelenik az előadás, és az előadás jobb oldalán megjelenik egy chat ablak. Itt lehet írásban feltenni a kérdéseket.

Nem hallom az előadásokat, miért?
A hang le van némítva, amit a képernyő jobb alsó sarkában lévő csúszkán tud szabályozni!
Nem megfelelő böngészőt használ. Támogatott böngészők: Google Chrome, Mozilla Firefox és Microsoft Edge.

Utólag is meg tudom nézni az előadásokat?
Igen, a “Videótár” menübe belépve a konferencia után 2 hétig (2021.09.12) elérhetőek az előadások.

Hol találom a posztereket?
A posztereket a “Poszterek” nevű teremben lehet megnézni. Itt a poszterekre kattintva nagyban is meg lehet őket nézni, illetve kérdés esetén e-mailt lehet írni a poszter készítőjének.

Hol találom a kiállító cégeket?
A virtuális standokat a “Támogatók” teremben lehet megnézni. Itt a standokra kattintva nagyban is meg lehet őket nézni.

A konferencia akkreditálva lesz?
Igen, a konferenciát utóakkreditáljuk. A konferencia tesztírással zárul, így a részvételért járó kreditpontot csak úgy tudjuk jóváírni az Oftex felületen, ha a tesztet kitölti és beküldi.

Hol tudom a tesztet kitölteni?
A teszt a “Tesztírás” menüpontban lesz elérhető 2021. augusztus 28. 14:00 órától. A teszt kitöltésére és beküldésére 2021. szeptember 12-ig lesz lehetőség.

Mi kell a Társalgó (WONDER) használatához?
Minimum követelmény a mikrofon. Opcionálisan használható kamera is (nem kötelező). A társalgó olyan, mint egy fizikai tér, de digitális. Minden embert egy kis avatar képvisel. Ha rákattint vagy áthúzza az egeret ezen a digitális téren, akkor mozoghat a szobában. Amikor az avatár közel kerül valaki máshoz, egy videocsevegés nyílik meg. Több ember van a közelben? A videocsevegés több tagot is tartalmazhat. Láthatja, hogy más emberek mozognak a szobában és azt is amikor beszélgetnek egymással. Csak akkor hallhatja vagy láthatja a beszélgetésüket, ha csatlakozik a csoportjához, amelyet „körnek” nevezünk. Hogyan mozoghatok a szobában? Kattintson az egérrel a helyiség bármely pontjára, és tartsa lenyomva a kattintást. Hogyan cseveghetek más vendégekkel? Helyezze az avatart színes körbe, és csatlakozzon egy beszélgetéshez! Küldhet szöveges üzeneteket is, hogy kommunikáljon az egyes vendégekkel, a jelenlegi körével vagy az egész szobával.

Támogatott eszközök:
A Wondert asztali és laptop számítógépeken való használatra tervezték. A Wonder jelenleg nem működik táblagépeken vagy mobileszközökön. Ez magában foglalja az iPadeket, iPhone-okat vagy más hasonló eszközöket.

Támogatott böngészők:
A Wonder kizárólag a Google Chrome és a Microsoft Edge böngészőkre van optimalizálva.

Bővebb angol nyelvű információ: https://support.wonder.me/hc/en-us/articles/360013499978-FAQs

Kit keressek, ha további kérdésem van?
Amennyiben kérdése merülne fel a rendezvénnyel kapcsolatban, kérjük kattintson a kezdőlapon található “Információs pult”-ra.
Itt megtalálható a szervező e-mail címe, illetve lehetőség van élőben chat-elni az iroda munkatársaival.

 

 

 

 

 

Régió10 Kft. @All rights reserved 2020
  • ÁSZF
  • Impresszum